Tuesday, August 26, 2008

කෙටි සටහන.

අද පොඩ්ඩක් වැඩ වැඩිදවසක් උනත් මේ සටහන පොඩියට හරි දාලා තියෙන ‍එක හොදයි කියලා හිතුනා...අද එක්තරා විදියකට ගත්තොත් මගේ ඡිවිතේ විශේෂ දවසක්. මීට හරියටම අවුරුදු 2කකට කලින් එහෙමත් නැත්නම් 2006 අගෝස්තු 26 වෙනි දාවක තමයි මුලින්ම මම මගේ රස්සාවට ආවේ....එදා ඉදන් අද වෙනකම් මේ මේස, පුටු ,පරිඝනක, ෆයිල්, අරවා මේවා...ආගන්තුක මුහුණු අතරේ කොයි තරම් දේවල් සිද්ධ උනාද? ඇස් වලින් කදුළු එන තරමට හිනා උනු දවස් වගේම ඇස් ඉදිමෙනකන් අඩපු දවසුත් ඇති‍. හුස්මක් කටක් ගන්නේ නැතිව වැඩ කරපු දවස් වගේම මේසෙට ඔළුව තියා‍ගෙන නිදාගත්ත දවසුත් ඇති‍. මේ කාලෙදි සල්ලි කෙසේ වෙතත් මිනිස්සු හම්බ කරගත්තා කියලා නම් බය නැතිව කියන්න පුළුවන්.ඒ හැර ඉගෙනීම ම‍ග නැවැත්තුවේ මගේ තියෙන කම්මැලි කමට මිසක් රස්සාව නිසා නෙවෙයි නේ...! රස්සාවෙන් ලැබුනේ එච්චරමද මන්දා ....නෑ එහෙමමත් නෑ....අවුරුදු 19 ක කෙල්ලකට වයසට වඩා පොඩි හරි වටිනා කමක් රැකියාව නිසා ලැබුනා කියලා කියන්නම එ‍පැයි....ඒ හැර ඉතිරි කරපු දෙයක් කියලා සත පහක් වත් නැති උනත් ඡිවිතයට ලැබුනු මිල කරන්න බැරි අත්දැකිම් ටික හැම දේටම වඩා වටිනවානේ.....කොහොමත් ‍මගේ ඡිවිතේ ම‍ගේ කියලා දේවල් තියෙන්නේ හරිම ටිකයි‍...මගේ අම්මා, මගේ තාත්තා, මගේ ඡිවිතය, මගේ රස්සාව‍. !

9 comments:

  1. Proud of you lil girl.

    I always say and believe that a woman should always have a job..and she should be able to feed her self when hurricanes of destiny sweep pass by us.... you just never know what will happen around you in future.

    Hang on to that job Malee.. and look for something better. For success only comes for the person who goes in search of it.

    Btw, I started as an intern for my fathers law firm for a salary of 3,500 in 2001...

    I was just out of my school and waiting results.

    Then of cource, when I got entrance to the Uni, I moved from dad's place and started at another while still learning.

    7 years down the line... and after 5 jobs.. here I am

    :-)

    Let's see where you would be.. :-) ..may be the MD of your own company with governing shares plus healthy stock market options and driving a Merc..............

    or......

    Singing lullaby's to your own cute little FOURTH son at husbands' place.

    Bu ha ha ha !!!

    ReplyDelete
  2. @ N-N - thanx Bro... eer my own company .. I'm sure I can go fo it...but u know i'm a lazzy girl neee so..better leave that idea Lolzzz....4th Son? GRRRRRRRRRRrrrrrrr

    @ hare - අපොයි ඔව් නැතුව... ඒක ගෑණු ගතිය..අපේ අම්මා එයාගේ උපන්දිනේ ගැන රිමයින්ඩ් දෙන්නේ මාසෙකට කලින් ඉදන් හික් හික්


    @asi - thanx asi

    ReplyDelete
  3. @hare : අප්පේ අපේ අම්මට තෑගි තෝරලා තාත්තටයි මට‍යි ආතල්...අනික ඉතිං කෙලින්ම කියන්නේත් නැහැනේ ...special day එකක් එනවා ඔයාලට මතකද කියලනේ මුලින්ම අහන්නේ අපි ඉතිං අනේ නෑ..අතේ සතේ නෑ..අනම් මනම් කියලා බුදු බයිටක් දෙනවා බැනුම් අහලා නතර කරනකම්ම.හික් හික්

    ReplyDelete
  4. Oya jeewitheta lagadima thawa ekak ekathuwewa!!!!!!!! :D :D

    ReplyDelete
  5. @t.Kanch

    She already has.

    ME !!!

    :-)

    ReplyDelete
  6. @nash_node
    Oh really!!! congratz.... :D

    ReplyDelete
  7. Oh really!!! Congratzzz... :D

    ReplyDelete
  8. අම්ම‍ට සිරි මලීට වයස 30‍ වෙද්දි experience එක අවුරුදු 10කටත් වැඩියි..best of luck with you sis...go ahead!!!

    මම මුලින්ම අපේ අප්ච්චිගෙ රස්සාවට යනකොට මට දිනක පඩිය රු 200යි ...නමුත් පාසැල් නිවාඩු කාලෙට විතරයි....නමුත් ඒ මුලින්ම ‍කොයි කාලෙද කියල මතක නැහැ..නමුත් මම ඒවට සම්බන්ධව වැඩ කලා මට යමක් කමක් තේරෙන වයසෙ ඉදලම...ඇත්තටම යම් රැකියාවක් කරනව කියන්නෙ ජීවිතේට හරිම වටිනාකමක්..මම මගේ ආයතනය වෙනුවෙන් කීයක් හරි හම්බකරල දෙවන කියල හරි උදාර හැගීමක් එනව...

    ReplyDelete